Friday 25 November 2011

tired of waiting , huh -.-

heyya ! dah lama aku x post kat blog ni . semuanya gara2 exam .. nasib baik la exam dah abes . kurang sikit beban aku . eh , nak tau tak ? final exam tu sumpah senang . mula2 ingatkan soalan MARA susah , rupanya xde laa susah mana pon . mungkin yang susah trial PMR MARA je kot .. tapi , exam kali ni boleh la dikatakan senang .. aku masih menanti result aku .. arap2 la boleh dapat 3.5 and above . amin ... sblm ni , aku tak penah pon dapat 3.5 .. wktu first exam aku dapat 3.43 . tu mmg sikit je lagi nk dapat 3.5 . pas2 exam yg kedua dapat 2.97 . menurun banyak ohh .. salah aku jugak .. sape suruuh x study betul2 kan ? cikgu hazan cakap final exam ni , batch kitorang ramai dapat 3.5 . dalam 50 orang . wow ! banyak gila kan ? tapi , betul ke ? aku tau ni pon drpd ahsan .. cikgu yang cakap kat dia sendiri .. pastu ramai yang dah meningkat utk exam kali ni . ahh , aku arap la aku ada diantara 50 orang tu , aminnnn . pray 4 me ya !

No comments:

Post a Comment