Sunday 6 November 2011

S M I L E :)

hello people ! as salam :)lme dh aku x post kt blog ni .. x sempat la nk post plus mls . hehe . ari jumaat tu an aku ngan nurin g lawat srar . rndu sgt kt ustz / ustzh .. tp kan yg x best mse g sana kan , ustaz roslan ngan ustz nasihun asyik ckp pasal latif je . malu kot ! ari rabu mlm tu , kls aku ( 1A1 ) ade wat jamuan kls .. agak best laa ... kitorang bwat kt blk seminar .. ish ! asl la aku boleh trlupa nk amk kamera kt ayh ? sudahnye , aku x tgkp pon gmbr mse jamuan tu . bosan la xde kamera .. xpe laa , jnji aku dpt tgk gmbr2 tu kt kamera org lain ... eh , nk tau x ? taon ni kan , trial psra srar sg ramal luar kan 24 org dpt mumtaz . fuyoo ! terror ah bdk2 taon ni . kitorang pon klh taon lps . haha , xpe .. bru trial kan . tp , pape pon , kitorang ttp mendoakan korang supaya ramai yg dpt mumtaz taon ni .taon lps trial , 13 org je dpt mumtaz . pastu psra btol 10 org je .. xpe2 . kitorang ttp berbangga ngan result tu ... rsenye dh xde pape kot yg aku nk citer . btw , aku dh abes tgk citer hanazakari no kimitachi ! citer tu sumpah best gila nk mati . aku rse rugi kot klau korang x tgk citer ni . k laa , smpai cni je la post aku ari ni . nk kms2 , oh ya ! lupa plak ari ni BALIK MAKTAB ! tmpt yg paling aku bnci . k laa , see ya !
pelakon utama citer hanazakari no kimitachie :)

look ! ashiya comel gila an ? ;)

from left : nanba senpai , ashiya mizuki , sano izumi and nakatsu shuichi <3

No comments:

Post a Comment