Friday 25 November 2011

bla bla bla

actually , aku bosan sangat ni walaupun sebenarnya ada kerja .. tapi , hmm .. kerja tu nanti2 je laa .. dari tadi aku asyik tengok cerita cartoon je .. sekarang ni pon , tengah tengok cerita upin ipin . dah kata bosan kan ? hmm , ari jumaat mnggu lepas merupakan last day kitorang skola . ala , skola lain pon last day kan ari jumaat tu , cuma MRSM Gemencheh je x balik lagi . dorang balik 27/11 ni . lambatnyaaaa , aku dah rindu dah ngan nurin ni ... walaupun dah cuti , tapi aku tetap sedih sebab taon depan kitorang akan jadi bdk f2 ! alaaaaaaaaaaaaa , taknak laa jadi f2 .. taknak jadi besar .. nak stay 13 jee .. kalau dulu aku taknak jadi bdk f1 , skang plak aku x nk jd f2 .. x suka la jadi senior .. wktu drjh 6 pon , bukannya aku suka sangat jadi senior kt SKLA & SRAR tuu .. x leh bayang oh cane aku jadi senior . pastu dah la bdk2 tu nnt panggil aku " akak " . erghhh ! x suka ... aku bukan kkak kau , x yah nak panggil aku kakak . ceh , bajet senior lak minah ni kan ? haa ni , 1 lagi aku x suka cuti kali ni , banyak HOMEWORK !! ngan folionya lagi .. haishh , terima je la kan ? hmm , aku rasa baik aku stop dulu . dah la x solat asar lagi ni . ntah bila la aku nak ______ . dah lambat sangat dah .. adik aku pon dah nak abes dah , aku x ______ lagi . haishh , sabar je la kan ? ok laa , gtg . bye2 :D

No comments:

Post a Comment