Friday 9 December 2011

untitled post , hehe ^_^

Assalamualaikum :)
      Actually , aku x tau nak letak tajuk apa utk post kali ni . Tapi , ari ni aku nak citer kan pasal pointer yg aku dapat semalam . Alhamdulillah , pointer aku meningkat . walaupon x tersmpai impian aku nak dapat 3.5 , tapi , aku tetap bersyukur kt Allah sbb pointer naik ^^. Tak sia2 usaha aku selama ni . ceh , haha .  Nak tau x pointer aku bape ? Hehe , aku cuma dpt 3.48 je . Takpe la , ok jugak tuu . Fyi aku kira ranking first tau yg x dpt 3.5 , haha . Yang dapat 3.5 dlm batch kitorang ada 42 org . aku ranking yg ke-43 / 143 . Hehe , bangga tau :D
eh , tadi kan kitorang hangout kat Alamanda . snanyer plan nak g mines , tp disebabkan masalah2 tertentu terpaksa la tukar tmpt . td , yg pegi td Aida , Qiha , Yan , Tra , Fatin & Mira . Jan xde :( kitorang tgk wayang :D
cerita Breaking Dawn ( episode 1 ) . best la jugak tapi byk scene yg cium2 . geli jugak la , tp xde la tgk pon yg cium2 tu . stiap kali dorang nak cium mesti kitorang satu row pndang sesama sndri . eh , b4 tgk wayang , kitorang main bowling . aku menang ! :D mula2 aku dpt no 2 ( 75 kot ) . aida menang game first . pas2 second game tu baru aku menang . hehe , asal ? jeles ? lol , just kidding ;) k la , smpai cni dulu la , bye <3

No comments:

Post a Comment